Dagens Hjältar

Lördagen  var så jävla crazy. Jag vaknade upp och Tuva låg bredvid mig (?!?) Hade totaly glömt bort att hon sov över. Vi åt frukost och tog det lugnt. Och sen helt plötsligt fick jag bråttom, då jag kom på att jag skulle träffa Linnea, Malin och Jenny inne i stan, där vi skulle spela in en film. Sedan åt vi varsin Daim glass och satt och snackade. Linnea och Jenny åkte sedan hem, och kvar var jag och Malin. Busigt. Vi gick in på Intersport och träffade tre snygga landslagsspelare. GALET.  Sen gick vi ut ur affären och bestämde oss för att följa efter någon. Vi bestämde oss för en kille med Backslick och började spionera. Han förde oss till JC där vi träffade Nora och Hanna som vi snaackade lite med. Efter ett tag kom vi på att våran BackslickBoy var borta så vi sprang ut då på Drottninggatan- vi började springa och stannar upp där vi ser en misshandel. Vi följde efter dom och visste inte vad vi skulle göra, men efter ett tag bestämmer vi oss för att ringa Polisen. Vi blir förhörda och de säger att de kanske ringer tillbaka. Och då laddar min mobil ut. Vi fick panik och jag kom på att vi var ganska nära min mormor. Så vi började vandra dit, och hon var såklart inte hemma. Men vi var fortfarande i stort behov av en IPhone laddare så vi plingar på hoss mormors granne- som vi berättar allt för och stannade i mer än 1 timme. De bjöd oss på Kaffe och tårta och var über trevliga. Vi plingade på hos mormor och hon hade kommit hem så vi klev in och vi varsitt päron, samt 150 kr, vilket vi var tacksamma över, efter som vi hade NOLL. Vi sa hej och gick ut på stan igen, gick och köpte varsin bio biljett och hade återigen NOLL kronor till godis eller mat. Och vad gör man då? Man frågar om pengar. Så vi sprang runt och frågade lite här och där. Vi blev kissnödiga och.. pissade på ett speciellt ställe. Sen var det en gammal IndianHövding som gav oss pengar, och vi sprang och köpte en hamburgare och godis. Sen såg vi på bio och myste som fan. Herregud vilken dagg.






















Här bestämde vi oss för att gå på bio.













Jag älskar dig malin


Kommentarer
Postat av: malin sigrid sofia

nossssssssssssssssiga bilder hörru! älskar dig med biff <3

2011-03-28 @ 12:11:31
URL: http://weekdaywar.blogg.se/
Postat av: jenny

så jävla galet

2011-03-28 @ 13:37:08
URL: http://clubjenny.blogg.se/
Postat av: jenny

fast hm....jag känner mig ju lite sårad över att alla fick vara med på bild utom jag :/ HAHAHAHAHAHAHA SKOJAAAAAAA MAN BAH: MEN OKEJ, JAG BRYR MIG INTE JOBBIG TJEJ!

2011-03-28 @ 21:58:33
URL: http://clubjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0