Solen älskar oss

Igår var jag som sakt med malin, Crazy. Vi gick först till forum (FORUMSHÄNGARE MANNEN) för att ta hål i öronen på den berömda Malin. Jag var otroligt nervös till skillnad från malin som tog det lungt (?!) Och hela besöket gick på två minuter...... great. Vi köpte marabou (såklrt) och fettade oss. Sedan blev vi bruna, gick ut och fotade massa fina bilder (nästa PP;)) Vi bakade och mös- TREVLIG DAG DU BÄSTE.




'



Ögonblicket då hålet togs.









Det bästa med den här bilden är att jag såg något rött på golvet, trodde det var sylt. Så skriker jag på malin VAFAAAN HAR DU BLODAT NER HELA JÄVLA GOLVET. och så springer hon fram och verkligen säger att det inte är hon , och drar upp byxorna för att visa att det inte var hon, och då var det hon.. okej detta är FETTOO HUMOOR.





Detta är inte dom finaste bilderna, utan dom kommer upp på facebook istället. BUSIGT.


Kommentarer
Postat av: malkin

JA SA JU FAN ATT SISTA BILDEN VAR DEN FINASTE FAN!!!!

2011-03-25 @ 18:19:18
URL: http://weekdaywar.blogg.se/
Postat av: jenny

fast jag tycker de där bilderna var väldigt finaa! :D

2011-03-25 @ 20:39:40
URL: http://clubjenny.blogg.se/
Postat av: bllaancheisss

agree with jenny ;)

2011-03-31 @ 10:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0