@ Utelåst

Så jävla seegt. Okej. Jag glömde nyklar imorse för jag försov mig, men skulle få nyklarna i skolan av Hanna iställtet. Och när jag kollar in på hennes lektion är ingen där, och sedan virrar jag runt i skolan, och sen händer världens pinsammaste grejjj. ush. och efter 40 minuter träffar jag hanna, går hem och det är fel nyklar! Nu siter jag uteanför i kylan och kan inte ens komma in i trapphuset eftersom de byttt portlås. GREAT. men det är skönt att jag har internett iallafall annars skulle jag dö. Oh jävlar det kom en läskig gubbe förbi......... Faen vad rädd jag blev.

Okej planer för idag: Plugga till Spanskaprovet imorgon. och sedan om jag hinner titta en sväng på Indienbasaren med malin och astrid tror jag? vi får se.

det jag skrev där ovanför var meningen att publiceras runt 3, men precis när jag skulle trycka på SPARA så laddade datorn ut. Så jag ringer till mamma o säger att hon ska lämna nyklarna här innan hon åker vidare. Och när det har gått 2 signaler så laddar mobiler ut. great. Jag var då alltså tvungen att ha ett kontaktuttag. Så jag började gå runt och kika efter ett. Tillslut ser jag ett. En meter in på en tomt. Jag stog och vela länge som fan om jag skulle våga sträcka mig över och ladda lite, men tillslut bestämde jag mig för att det var det ända sättet jag kunde rädda min eftermiddag på, så skulle jag just göra det, fast då kom det en jävla tant som stirrade på mig. tack, det värmer. Jag gick vidare och såg ett såg ett elskåp. Stod och suktade länge som fan, och bad till det att det kanske skulle kunna dela med sig lite EL TILL MIG? vah, vah! men nej nej. Jag gick tillbaka till porten, och står och lodar där tills det tillslut kom en barnfamilj som kollade på mig som jag var en uteliggare. Jag gick in i trapphuset och bestämde mig för att ta ut allt innehåll i väskan och kolla om nyklarna verkligen inte var där, och precis när allt är ute så kommer någon granne. Vad bra det kändes. Skämdes så mycket så jag gick ut. Frös som fan och hade inget att göra- förfan vilken bajsmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0