1 april

Nu är jag och klassen så jävla stolta! Det är nämligen första April idag, och vem har vi lurat? Blaanche. Förra året lurade hon mig som fan och jag sa att jag skulle ge igen, och nu har det gått ett år och du jävlar är det hämd. Halva klassen planerade allt på bilden, eftersom Blanche var på Media med den andra halvan. Så efter lunchen tog jag in Blanche malin och jenny på toan och berättade för dom att jag ska flytta till Västerås för mamma fått jobb där, att jag skulle gå i skolan där, vart jag skulle bo, och att jag skulle flytta efter skolan. Sedan gick vi in i klassrummet där linnea berättat för klassen. Så gick jag malin, jenny o blanche in. Vi flinande och blanche gråtande. vi hade vikare och han ropade upp alla och sedan sa han att nu ska någon som heter azzi ska prata. jag gick upp och berättade för klassen som blev helt tysta (bra spelat kompisar!) och blanche satt och var helt chokad. Sedan börjar lektionen och vi skriker april. Förra året var det du som lurade baby, nu var det jag;)

GOT YA!




En bild från sexan.
Älskar dig


Kommentarer
Postat av: bllaancheisss

yoooou've got me there babee <3

2011-04-07 @ 11:34:06
Postat av: Birgerkaia

good site, need more information! Thank you

2011-07-21 @ 07:29:06
URL: http://birgerkaia.blogll.com
Postat av: Birgerkaia

good site, need more information! Thank you

2011-07-21 @ 07:29:15
URL: http://birgerkaia.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0