3/5-11

Ja, iförrigår fyllde jag då år! detta firades först av att familjen kom med tårta och massa fina presenter :D Sedan åkte jag till stan och mötte upp maaalain och Blanco. Så när jag blev överlycklig av att först se malin sprang vi rakt till varandra och krasha i våra knän :') fettos :D Iallafall, vi hade så underbart mysigt, där vi åt på Vapiano. Otreologt underbart! Vi år pasta och det var verkligen så gootttt. tack kompisar;) Sen vandrade vi runt i staden, fick bland annant till coop och köote ett kilo godis och 2 stora flaskor läsk, och sen mötte vi upp Hanna och Sara som hade med sig PopCorn och Marabou och tillsammans gick vi på bio. Vi såg RedRidingHood med en riktig puddig kille.. grrrr. HAN ÄR MIN. Sen mötte jag och Hanna upp mammsen och vi fikade och pratade och jag fick presenter, bland annat att jag ska ta hål i öroneeen. whoho.
Sen mötte vi upp andrea och pappa och vi åt en fin middag på Gondolen. Där fick jah också mer presenter bland annat en  kamera, en parym och en helt underbar teckning av hanna. Sedan tog vi lite foton i katharinahissen och åkte hem. Lite komiskt var det att pappa hade lämnat bilen precis vis slussen med bildörren helt öppen hela kvällen och det INTE blev inbrott. Födelsedagstur kanske :)
tack allihoppa för en helt underbar födelsedag! VERKLIGEN LYCKA.












MYCKET MER BILDER PÅ FACEBOOK :D

Kommentarer
Postat av: jenny

gud vilka fina bilder! Du är SJUKT snygg på första! :OOOOO

2011-05-06 @ 12:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0