Helgen

Hej barnbarn. Well. så här såg min helg ut: Så jävla sweet!

Fredag: Åkte in till staden med mina 3 små flodhästar. Där spelade vi in film, och hade lite mysigt, sedan åkte vi hem till mig där vi blev utelåsta (!) men istället för att dampa som jag gjorde här om dagen och klättra upp på balkongen, så tog vi det lugnt och satte oss ner medans malin sprang runt på hela tomten. du är så crazy:)
Ja, vi åt middag och sedan satt vi och snackade, samt skickade medelanden från ANDRAS mobiler. (Jag har fått hantera detta problem under hela helgen)

Lördag: Jag vaknade upp och där låg mina änglar! Nej de snarkade så.. där låg mina flodhästar. fast ne, jag sov så jag är väl eran flodhäst. Vi gick upp och gjorde en ganska maffig frukost (fast jag måste erkänna at den vi åt hoss malin var maffigare) och såg på HippHippHora samt en bortklippt scen med japaner (haha...)
Ja, sen åkte vi iväg till Veås där det var party in da house! nej det var släktträff hahah. Men vi blev ändå 40 pers där;) Först flummade vi mest runt och åt, sedan tog jag och hannes (fakta: det finns ingen fakta om honom. nej men han är en ball liten 96 med snygg jacka) Iallafall. Vi tog en promenad i 2 timmar. och det var så jävla fint vid havet. typ dimmigt och massa romatiskt. Synd att vi inte var ett par. Nej men vi var lite galna, spräckte lite balonger, la oss på marken, sköt lite folk. Konstaterade att Västerås var ett ghetto, gick ombord på båtar. kastade berg i vattnet.(höööhö) SKULLE ha köpt godis på Lidle där det var stängt. Sedan gick vi tillbaka och Hanna hade kommit också med tåget. Körde lite pingis turnering och myste. Sedan åkte vi hem med en kusin på köpet. Simoooon.

Söndag: Japp, jag vaknade upp av att pappa kom och var lite smått arg för min väckarklocka hade väckt Simpan. (jag har alltså en väckarklocka med en propeller som åker upp och sedan slutar den inte pipa förän man satt i den dära propellern.) Simon hade fått smått panik eftersom han trodde det var brandlarmet. Senare åkte pappa iväg till london, och vi åkte o simmade. På kvällen såg vi på film och åt glass, godis, chips. Härligt.







Hittade bilder hos farmor från när vi var små.
När vi var små. Jag ville tydligen inte vara med på just detta foto.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0