bilder från från ifredags

Jag var som sagt med Tuva, ella, heddda och michelle. mina nya små änglar. Nej men förfan vad kul vi hade. först var vi också med Calle, Balder o maja också men de gick hem senare. Vi vandrade till Gammla stan där vi började sjunga först helt oseriöst, och så kom det en man och lämnade 50 koronor, och det avgjorde allt. Så vi började sjunga mer seriöst i stämmor o massa skit! Och efter ett tag kom en STEKARE förbi och lämnade en 500 llaaaaappp. Vi blev så jävla galna och jag tappade kameran som sprack och vi la oss på marken o skrek och helvete vilket drag. Så allt som allt fick vi ihop 1000 kronor. som vi sedan köpte en jävla massa onyttigt för,  Så jävla härligt, SKA GÖRAS OM (OHHJAA!)













detta var efter 500 lappen lagts i hatten. LYCKA


Så här ser Ella ut efter det att hon smakat på mina SPYKOLOR.



MER BILDER på FACEBOOK


Kommentarer
Postat av: jenny

gud så härliga bilder! och du är SÅ snygg på tredje bilden! men vad då? gick din kamera SÖNDER? :o

2011-05-03 @ 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0